Thursday 20 September 2012

BRIDE TO BE...!!!



Assalamualaikum & Hi u ollsss…

Wah tajuk currrlasss gitu..hihi ..Bride To Be..Adda belum lagi nak kawin la..Tapi rasa nak kawin mesti lah semua org ade maybe belom sampai seru lagi..HiHi.Itu lah ayat org sering guna..Bila hang nak kawin??Bila Along kawin??..Apo lagi macam2 la Adda bg jawapan..Sekarang musim orang kawin lebih2 lagi bulan 12 nanti..Ade 2 org my bestie Uitm akan kawin..Jeng..Jeng..

Semua bakal2 pengantin mestilah nak nampak cantik kan di hari persandingan nanti kan.??sebab itu adalah hari paling bersejarah dan bermakna dalam hidup setiap org. Lebih2 lagi perempuan yg akan bergelar Isteri..hihi

Dengan pemakaian  Premium Beautiful corset to look more

GORGEOUS, GOOD, BEAUTIFUL & AWESOME!!
******
Orang yang kurus akan dapat curvy body shape and up bahagian dada dan punggung. So, bakal pengantin yang berbadan kurus akan dpt cutting yg sesuai dan lagi bertambah cantik.

Manakala untuk org yang berbadan gemuk dan besar yg mempunyai masalah perut buncit dan lelemaks yg berlipat2 akan mendapat body shape yg curve & firm .No more lelemakss yg berlipat2 itu.

Bila bakal pengantin pakai corset Premium Beautiful akan lebih menyerlah keayuan pengantin dan kelangsingan badan pengantin. Al-maklum la dah nama pengantin mestilah semua mata akan tertumpu kearah raja sehari...of  course la kan! Mestilah u olls nak cantik dan berseri-seri kan. Org yg berbadan besar boleh nampak lagi kurus dan org kurus akn mendapat cutting yang cantik dengan pemakaian corset Premium Beautiful.
*
*
*

Cantik kan?




*
*
So, kepada bakal pengantin untuk nampak lagi cantik, cun, gorgeous, awesome do set appointment with me ok!
*
*
WANITA KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGHANYA DIHUJUNG JARI SAJA


sms/call: 019-2008271

      emailaddamohdnordin88@gmail.com

     fb:www.facebook.com/adda.pancake


No comments:

Post a Comment