Tuesday 19 February 2013

TRADISIONAL BENGKUNG VS PREMIUM BEAUTIFUL

Salam Readers,

Seperti mana yang kita tahu kan, Ibu -ibu yang lepas bersalin digalakkan memakai BENGKUNG untuk mengecutkan rahim dan mengembalikan bentuk badan asal. Akan tetapi, kita sering mendengar rungutan2 dari ibu-ibu tentang kesukaran untuk memakai benkung tradisional.


So, now apa kata kita ubah cara lama berpantang dengan cara berpantang yang lebih senang dan memudahkan dengan mengunakan PREMIUM BEAUTIFUL CORSET.



PREMIUM BEAUTIFUL CORSET mempunyai kandungan Far Infra red (FIR) yang merupakan kaedah terbaik untuk memperbaiki dan mengukuhkan  struktur dalam rahim.Di bawah dibandingkan rungutan para pengguna bengkung tradisional dan bagaimana set korset Premium Beautiful dapat membantu:

Rungutan 1 - Tidak selesa kepada si pemakai


Ramai yang memakai bengkung tradisional yang mengadu mereka terpaksa melalui tempoh masa yang memeritkan. Biasanya, bengkung tradisional diperbuat daripada material yang kasar. Pergerakan mereka juga terbatas kerana material bengkung tradisional tidak boleh ‘strecth’, yang diistilahkan sebagai ‘berjalan macam robot’.


Premium Beautiful - Boleh ditarik ke serata arah


Material korset Premium Beatiful diperbuat daripada material lembut yang boleh ditarik ke serata arah. Ini membenarkan korset mengikut bentuk tubuh pemakai semasa bergerak.


Rungutan 2 - Mengambil masa untuk memakainya


Kaedah pemakaian bengkung tradisional memerlukan lilitan yang khusus. Dan ia mengambil masa!


Premium Beautiful - Sarung, klip, siap


Pemakaian korset Premium Beautiful amat mudah. Korset dibahagikan kepada 3 bahagian iaitu brassiere, girdle dan waist nipper. Pemakai cuma perlu menyarungkan brassiere dan girdle, seterusnya klipkan waist nipper.


Rungutan 3 - Kurang ‘hygienic’


Biasanya bagi pemakai bengkung tradisional tidak boleh menanggalkan bengkung dalam tempoh masa tertentu. Oleh kerana pemakaiannya semula mengambil masa pemakai tidak membukanya apabila ke bilik air! Adakah ini menggalakkan kebersihan?


Premium Beautiful - Memudahkan pemakai menanggalkan korset


Disebabkan mudah memakai dan membuka korset ini, pemakai tidak perlu berterusan memakai korset, termasuklah ke tandas.


So, kepada bakal2 ibu bolehlah menggunakan kaedah berpantang yang lagi menyenangkan dan memudahkan. Get your PREMIUM BEAUTIFUL CORSET now!

This entry copy from sis SHA KHALID. Thanks kak Sha for the info:)

Love,

0192008271
addamohdnordin88@gmail.com

No comments:

Post a Comment