Tuesday 15 January 2013

GREEN LEADER ORIENTATION WORKSHOP | JANUARI 2013

Salam semua :)

Hari nie Adda nak share dgn u olls aktiviti Adda di GLAM pada hari sabtu lepas. Actually, hari sabtu lepas Adda attend Green Leaders Orientation Workshop (GLOW) bersama business partner. GLOW kali ini dianjurkan oleh my lovely CDM SHA KHALID dengan topik Road To Shanghai. Our company telah mengumumkan next trip kali ini ke Shangai pada bulan Julai nanti..So let's fly with me..:)

Adda bersyukur sangat2 since Adda dalam business ini semua di ajar dari A to Z. Kita tak rasa takut untuk memulakan sesuatu dengan adanya bimbingan daripada leader2 yang hebat dan ada tempat untuk menuntut ilmu which is Green Leader Academy Malaysia (GLAM). Terima kasih kepada my bestie iaitu Ayuni yang memberi peluang kepada Adda untuk menjadi seorang  yang lebih berani dalam mencuba sesuatu benda baru iaitu bidang perniagaan. Thanks Darl! Pelbagai ilmu dan tips dikongsikan kepada kami untuk dijadikan sebagai momentum untuk lebih berjaya lagi dan mendapat income gemoksss...:)

Glow session bermula pada jam 9.30am yang dipengerusikan oleh bakal DDM Yong dan selesai pada pukul 4pm.  Speaker 1st iaitu bakal CDM Ieja, 2nd speaker bakal DDM Refqah, 3rd speaker our mommy in business CDM Hanis Haizi , 4th speaker bakal DDM Ain and last session by my lovely leader CDM Sha Khalid
.

Barisan speaker yang hebat-hebat



Mc bakal DDM Yong


1st speaker is bakal CDM Ieja yang berkongsi tajuk tentang "Business Plan Marketing" dan bagaimana kita patut terangkan kepada client kita tentang business ini. Only in GLAM segala ilmu dari A to Z akan diajar oleh leader-leader yang hebat. Jom ikut Adda datang Glam. Best okey..!


2nd Speaker is bakal DDM Refqah berkongsi segala tips busniess kepada kami. Insyaallah akan kami aplikasikan dalam business ini.:)



CDM Hanis Haizi founder of GLAM yang sentiasa memberi kata2 semangat dalam business. From zero to Hero. So adore with u!


Bakal DDM Ain berkongsi pengalaman dalam business ini.


Last speaker which is my lovely leader CDM Sha Khalid berkongsi tentang Road to Shanghai. CDM Sha Khalid merupakan seorang software engineer di syarikat gergasi di Malaysia but still doing this business for her sideincome and finacial backup. Thanks kak Sha Khalid sentiasa memberi tunjuk ajar and motivasi kepada kami untuk berjaya dalam business ini.

Hot Mommy Hanis Haizi & Mommy Sha Khalid

Business Partners  under CDM Sha Khalid wing yang hadir ke GLOW.

We have own academy which is Green Leaders Group Academy Malaysia (GLAM).

With CDM Sha Khalid & DSM Ayuni



Let's be part of us...!!

TOGETHER EVERYONE ACHIVE MORE

Adda Nordin,
0192008271

No comments:

Post a Comment